2006/01/31

Jeg er ikke racist

Jeg er ikke racist!
Det er faktisk fantastisk, at jeg skal skrive det.
Men det er nok nødvendigt i denne sammenhæng.
Sagen om Muhammed-tegningerne vil i sidste ende gå ud over alle de muhamedanere vi har i Danmark. Hvor er det trist, at der er nogle tåbelige muslimer, der sætter lus i skindpelsen. Alene det, at de kan komme igennem med at fortælle mange usandheder om, hvad der faktisk er sket i Danmark.
Hvor er det tåbeligt at boykotte danske varer i Mellemøsten. Hvor er det tåbeligt af en palæstinensisk pøbelflok at afbrænde danske flag. Med sorte fødder malet på flagdugen. På mig virker det langt værre at foretage en afbrænding af Dannebrog end at de tolv avistegninger. Selvfølgeligt skal man ikke provokere og genere andre ved at bevidst at afbilde profeten Muhammed på tegninger. Men også disse tegninger skal ses i en sammenhæng med, hvad der i øvrigt sker i det danske samfund. Det at danske kunstnere ikke tør lægge navn til tegninger i en dansk bog er jo komplet vanvittigt. Jeg forstår udmærket baggrunden for forbudet mod billeder af Gud, når den sættes ind i sammenhængen med Muhammeds stærke angreb på afgudsdyrkeriet på hans tid. I DGT er der mere end tyve steder, hvor man henviser til, at man ikke må dyrke afguder. Det stærkeste sted 3 Mos 26,1 - I må ikke lave jer afguder; gudebilleder og stenstøtter må I ikke opstille, og sten med relieffer må I ikke anbringe i jeres land og tilbede, for jeg er Herren jeres Gud. Og hos Hab 2,18 lyder det: - Hvad gavner et gudebillede? Det er jo en håndværker, der har skåret det ud. Hvad gavner det støbte billede, der lærer løgn, selv om håndværkeren, der har formet det, stoler så meget på det, at han giver sig til at fremstille stumme afguder?
Muhammed brugte forbudet mod afbildning af guder på en bestemt tid, under nogle bestemte sociale, politiske og kulturelle forhold, hvor hele den arabiske verden var ved at gå i opløsning. Han samlede denne verden i løbet af 40 år. Men siden da er tiden tilsyneladende gået i stå for hovedtallet af muhamedanerne, der tilsyneladende stadigvæk lever i åndelig sort middelalder.
Et billede af Gud kan være en meget stærk oplevelse, og sætte ens tro i relief. Michelangelos skabelsesbillede af Adam i Det sixtinske Kapel er sådan en oplevelse.
Det en palæstinensisk pøbel gør med det danske flag med det hvide kors på rød baggrund er absolut lige så foragteligt, og for mig en meget mere voldsom handling, end Jyllands Posten tolv tegninger af Guds sendebud, profeten Muhammed. Her er det et arabisk folkegruppe, der viser en dyb foragt – despekt - for et andet folks nationale symbol.
Afbrændingen af det danske flag vil uden tvivl komme til at skade integrationen herhjemme, og hvor er det trist!

2006/01/16

Sammenlægningsældrerådet

Sammenlægningsældrerådets opgaver og formål

Det er blandt andet sammenlægningsældrerådets opgave og formål,
  1. at rådgive Det nye Aalborgs byråd/kommunalbestyrelse i alle forhold, der vedrører kommunens politik på ældreområdet,

  2.  at fungere som kontaktorgan mellem borgere og byråd,

  3. at medvirke til at skabe debat om emner, der vedrører ældre i kommunen,

  4. at fremme information vedrørende ældres forhold,

  5. at medvirke til samarbejde og inspiration for alle grupper og foreninger, der aktivt går ind for at fremme vilkårene for kommunens ældre medborgere.

Ikke kun ældre borgere men alle, der har med ældre at gøre i Sejlflod, skal være opmærksom på at Kirsten Madsen, Nr. Kongerslev, 98 33 12 03 / 26 74 72 03 og Bent Bundgaard, Høstemark, 20 11 04 22, sidder i Sammenlægningsældrerådet i Det nye Aalborg.

Første møde
Sammenlægningsældrerådet i Det nye Aalborg holdt deres første møde torsdag 12. januar 2006 i Medborgerhuset, Rendsburggade.

Direktør Niels Tikjøb Olsen startede efter en præsentation af samtlige medlemmer samt rådets sekretær Anny Sulbæk med en gennemgang af rådet opgaver i 2006.
Rådet skal høres om alle forvaltningers forhold, der vedrører de ældre: kultur, bibliotek, fritid, sygepleje, hjemmehjælp, plejehjem, dagcentre, boligpolitik, butiksstruktur, tilgængelighed, byplan og trafikplan blot for at nævne i flæng, hvad rådet skal udtale sig om. Alt sammen skal selvfølgelig belyses ud fra brugerens synsvinkel.
Niels Tikjøb fremhævede to store opgaver, som sammenlægningsældrerådet skulle arbejde med i det kommende år: budgettet for 2007 og udarbejdelse af ensartet service for de fire sammenlagte kommuner…

Efter konstitueringen blev Niels Ove Christensen, Syd (Kærby) valgt som formand for et år. Lene Justensen, Øst, blev valgt som næstformand. Herefter overtog formanden Ove Christensen ledelsen af resten af mødet, hvor der blev behandlet følgende punkter:
a) Udarbejdelse af forretningsorden for rådet
b) Regler for kørselsgodtgørelse, telefontilskud m.v. for rådets medlemmerc) Høring af ny struktur på beskæftigelsesområdet. Sekretariatsleder John Andersen, Arbejdsmarkedsafdelingen, Social- og Sundhedsforvaltningen gennemgik materialet for rådets medlemmer.
d) Eventuelt
e) Mødekalender
Alle medlemmer af Sammenlægningsældrerådet deltog i mødet.

2006/01/14

Sammenlægningsældrerådet i Aalborg

Sammenlægningsældrerådet i Aalborg holdt deres første møde torsdag 12. januar 2006 i Medborgerhuset, Rendsburggade 2, lokale 4, 1. sal.

Direktør Niels Tikjøb Olsen startede efter en præsentation af samtlige medlemmer samt rådets sekretær Anny Sulbæk med en gennemgang af rådet opgaver i 2006.

Efter konstitueringen blev Niels Ove Christensen, Syd (Kærby) valgt som formand for et år. Lene Justensen, Øst, blev valgt som næstformand. Herefter overtog formanden Ove Christensen ledelsen af resten af mødet, hvor der blev behandlet følgende punkter:
a) Udarbejdelse af forretningsorden for rådet
b) Regler for kørselsgodtgørelse, telefontilskud m.v. for rådets medlemmerc) Høring af ny struktur på beskæftigelsesområdet. Sekretariatsleder John Andersen, Arbejdsmarkedsafdelingen, Social- og Sundhedsforvaltningen gennemgik materialet for rådets medlemmer.
d) Eventuelt
e) Mødekalender
Alle medlemmer af Sammenlægningsrådet deltog i mødet, der sluttede 18:30 Posted by Picasa

Ingrid Bundgaard













Ingrid Bundgaard

Fotograferet 14. januar 2006 Posted by Picasa

2006/01/11

Sammenlægningsældrerådet

Sammenlægningsældrerådet Aalborg
Niels Ove Christensen, Syd (Kærby)  
Lene Justesen, Øst
Gordon Thøgersen, Vest
Sonja Moldt, Centrum
Ernst Simonsen, Syd
Svend Aage Eriksen, Nord (Nr. Sundby)  
Preben Nebel, Øst
Anne-Lise Larsen, Nord (Lindholm)
Svend Aage Bechmann, Vest
Grethe Jørgensen, Hals
Birthe Larsen, Hals
Kirsten Bendix, Nibe
Børge Hansen, Nibe
Kirsten Madsen, Sejlflod
Bent Bundgaard, Sejlflod

Kontakt til Godtfolk

i Aalborg
Jeg er blevet valgt ind i Sammenlægningsældreudvalget i Det nye Aalborg..
Og vil bruge denne BLOG som kontaktmiddel for dem som skulle ønske det.

2005/11/25

Ikke politik men AKKLIMATISERING

Gennem mange år har det været min opfattelse, at det politiske parti ikke længere eksisterer i Danmark. Sagt på en anden måde: inden for socialdemokraterne er der en spredning i opfattelse, der næsten spænder over hele det politiske rum. Der er yderliggående fra såvel venstre- som højrefløjen. Tilsvarende med Dansk Folkeparti, - dog ikke så udpræget som hos socialdemokraterne. Og det kan man se i alle partier. Vi beskæftiger os ikke med politik vi akklimatiserer os. Ja, vi tilpasser os de nye forhold, der opstå i vort samfund. Tilpasningsformen kan tage sig lidt forskelligt ud afhængigt af den person, der tager stilling til situationen og forholdet.
I Danmark handler det mere om personer end partier. Vi har set det sidst her ved kommunal- og regionsvalget.
Politisk kommentator Johannes Andersen fra Aalborg Universitets Center har sagt det ganske tydeligt i en omtale af Henning G. Jensens valg. Henning G. Jensen, der var og er borgmester i Aalborg. Han fik 10. flest personlige stemmer ved kommunalvalget i Danmark. Og hvad sagde og gjorde han for at få de mange stemmer: - Han gik fnisende gennem valgkampen uden at forholde sig politisk til noget som helst, efter Johannes Andersens opfattelse.
Alle de politisk opstillede var stort set enige om alle ”politiske” spørgsmål om skoler, miljø, plejecentre, ældre og så videre.
En anden ting: borgerne deltog ikke i valget, hverken til regionsrådene eller kommunalbestyrelserne. Ingen mødte op til valgmøderne. Jo, de få trofaste partisoldater, som stod for opstillingen af kandidaterne. Og de deltog i alle møderne. De samme mennesker kommer fra møde til møde. Læserbrevene var fra kandidaterne, der ville gøre opmærksom på sig selv. Kun ganske få andre, nærmest professionelle læserbrevsskribenter, deltog med indlæg.
Nej, politik er der ikke meget af mere - kun personer, der efter egen iscenesættelse går efter personlig position, penge og magt. Vi ser det meget tydeligt ved konstitueringerne. Og vi får jo kun kendskab til et eget lille antal konstitueringsaftaler, hvor såkaldte ”rævekager” bliver bagt. I dag gælder hverken en aftale, der er underskrevet eller et ord, der er givet. Man springer i målet for at få en plads i solen.

2005/11/06

Spurvehøgen fra Egense



Sådan ser en spurvehøg ud på tæt hold! Posted by Picasa

Ingo og Spurvehøgen

Ingo og spurvehøgen,
Et tegn fra himmelen, siger han det er! Posted by Picasa

Spurvehøgen og Ingo

Min gode ven, Ingo Pedersen, der er radikal kandidat til byrådet i Det Nye Aalborg, har fået besøg af en spurvehøg, som har taget bolig i hans garage. Den vil ikke forlade matriklen i Egense.
Ingo Pedersen tager det som et tegn ”fra himmelen”. Han er overbevist om, at sådan en fri fugl - som spurvehøgen - kommer ikke uden grund.
– Den har selv opsøg mig for at gøre opmærksom på, hvor vigtig naturen er. Og jeg forstår den godt. Vi skal gøre alt for at have så store frie naturarealer som muligt. Den Lille Vildmose skal naturligvis være en af Danmarks Nationalparker. Vi skal ikke glemme det i valgkampen.
- Det er ikke almindeligt at få besøg af en rovfugl, som ikke vil forlade ens matrikel. Den kan flyve, når den vil. Og når jeg prøver at lukke den ud, så kommer den tilbage efter en kor flyvetur. Og så sætter den sig oven på pillefyret, hvor der er varmest. Men oftest skal den lige sidde en kort stund oven på mit hoved, førend den sætter sig til ro.
Ingo Pedersen fodrer den med kyllingelever, som han ruller i fjer fra redekassen i hønsehuset, for at lære den at spise fugle. Men den vil helst have maden uden fjer.
Jeg håber, at Ingo får et godt valg…
Bent Bundgaard

2005/11/03

Boligudvalget 17 medlemmer



Boligudvalget 17 medlemmer og stedfortrædere

2005-06 – Valgt onsdag 5. oktober 2005,

Dette er meget rart at vide, hvem der sidder og træffer beslutninger om lejernes penge. Derfor denne liste på min BLOG. Dette kunne være rart at vide, hvor mange af dem, der personligt havde kendskab til den almene sektor.

Valgt blev:
1 Inge-Lene Ebdrup (V) vinle@ft.dk Aalborg
2 Michael Aastrup Jensen (V) michael.aastrup@ft.dk
3 Kurt Kirkegaard Jensen (V) www.kurtkirkegaard.dk
4 Britta Schall Holberg (V) britta.holberg@ft.dk
5 Søren Pind (V) soren.pind@ft.dk
6 Anita Knakkergaard (DF) anita.knakkergaard@ft.dk Aalborg
7 Mia Falkenberg (DF) dfmifa@ft.dk
8 Jakob Axel Nielsen (KF) jakob.nielsen@ft.dk Aalborg
9 Allan Niebuhr (KF) allan.niebuhr@ft.dk
10 Lissa Mathiasen (S) lissa.mathiasen@ft.dk
11 Rasmus Prehn (S) rasmus.prehn@ft.dk Aalborg
12 Jytte Andersen (S) sjyan@ft.dk
13 Hüseyin Arac (S) huseyin.arac@ft.dk
14 René Skau Björnsson (S) rene.bjoernsson@ft.dk
15 Charlotte Fischer (RV) charlotte.fischer@ft.dk
16 Morten Homann (SF) morten.homann@ft.dk
17 Frank Aaen (EL) frank.aaen@ft.dk

Til stedfortrædere for: 1-5 Marion Pedersen (V) Kristian Pihl Lorentzen (V)
6-7 Colette L. Brix (DF) Kim Christiansen (DF)
8-9 Henriette Kjær (KF) Carina Christensen (KF)
10-14 Carsten Hansen (S) Christine Antorini (S)
15 Morten Østergaard (RV)
16 Holger K. Nielsen (SF)
17 Mette Frederiksen (S)

Formand: Lissa Mathiasen (S)
Næstformand: Jakob Axel Nielsen (KF)

2005/11/01


Tina Hansen & Johnny Porsborg
Posted by Picasa

Frugtkompagniet nyetaberet Virksomhed

Mou: - En af Danmarks stærkeste kvinder, Tina Hansen, og hendes mand, Johnny Porsborg har, hjemme fra spisebordet i privatboligen i Mou, etableret en ny virksomhed: Frugtkompagniet. Tina har et års tid gået og puslet med tanken. I december 2004 under en julefrokost, da de sad og knækkede nødder, fremlagde hun ideen for gode venner. Ideen faldt i god jord. Ideen var plantet.
Nu er den realiseret.
– Alfa og omega er, at vi leverer kvalitetsfrugt og grøntsager til såvel private, dagplejere, børnehaver, skoler, institutioner og firmaer, fortæller Tina Hansen.
Den nye virksomhed i Mou satser meget på salg over nettet. Der kan selvfølgelig også bestilles kasser over telefonen. Fra firmaets hjemmeside kan man vælge mellem mange muligheder for leverancer direkte til døren. Der er flere såkaldte basiskasser: en ren frugtkasse, der indeholder mindst fem forskellige frugter. De vil variere uge for uge. Der er en frugtkasse med endnu flere forskellige frugter med færre af hver art. Der er en frugt- og grøntsagskasse med sæsonens mest almindelige frugter og grøntsager. Og så er der en kasse udelukkende med grøntsager. – De forskellige standardkasser er altid tilpasset sæsonen, derved får kunderne altid mest for pengene, fortæller Johnny Porsborg.
Desuden kan kunderne altid sammensætte deres egen kasse ud fra alle de frugter og grøntsager, der er nævnt på hjemmesiden.
Frugtkompagniet har her ved opstarten 12-14 faste kunder, der har bundet sig til levering af frugt og grøntsager en gang om ugen og en længere leveringstid.
Aktionsradien er i øjeblikket fra Mou som udgangspunkt til Nørresundby.
Hver uge laver Tina Hansen en opskriftskasse, der er baseret på fire personer.
Tina fortæller om baggrunden for ideen: - Vi blev godt trætte af, at når vi skulle købe frugt og grønt, gjorde vi det tit tre og fire gange om ugen. Det var nødvendigt for at børnene kunne have frisk frugt med i skolen i madkassen.
– Vi lever jo i en travl tid, siger Tina Hansen, - Og her kan man foretage sine bestillinger i en sen nattetime, tidligt om morgenen, i en pause på arbejdet. Det bedste er måske, at den enkelte kan designe sin egen frugt- og grøntkasse: Hvad skal vi have at spise i næste uge? Hvad skal bruges af grøntsager? Hvad skal vi have af frugter? Og så bliver alt leveret ved døren.
Alle varer, der leveres til Frugtkompagniet, kommer fra Gaza i Aalborg. Og der er udkørsel med levering tirsdag og torsdag. Men Johnny Porsgaard og Tina Hansen håber selvfølgelig at over tid bliver der udkørsel hver dag.
Johnny Porsborg (39) er sælger af blomster og brugskunst, og forsætter indtil videre med sit salgsarbejde. Tina Hansen (32) stopper sit nuværende arbejde 31. oktober for at lægge alle kræfter i oparbejdelse af firmaet Frugtkompagniet. Der satses 100 % på ideen, som de tror på er bæredygtig.
Stærk kvinde
Tina Hansen er 173 centimeter høj og vejer 70 kilo. Hun begyndte vægtløftning i november 2000, da vejede hun stort set det samme som i dag; men i dag er meget af kropsvægten muskler og ikke fedt, derfor passer Tina tøj, som da hun kun vejede 50 kilo. Det sidder altså på en anden måde i dag. Fedtmassen er blevet til muskelmasse, som ikke fylder så meget. Tina er uddannet på Danmarks Trænerskole og kan undervise i fysisk træning til samtlige idrætsgrene.
Tina er vægtløftningsinstruktør, Aerobic-instruktør og styrketræningsinstruktør.
Tina Hansen, der deltog i Europamesterskaberne i Kiev i foråret 2004, sluttede med den bedste danske placering.

Mikkel med sin nye guitar
Posted by Picasa

Mikkels tur til USA


Mikkels tur til USA 2005
Bælum: - Mikkel Alban Jensen er elev på Yggdrasil. Og han har sammen med sin lærer Morten Sarvig været på studieophold i Chicago, USA. Turen foregik med flyver til Kastrup, derfra over Paris til Chicago. En flyvetur på 15 timer. Der er en flot arkitektur i Chicago. Med nogle specielle skyskrabere, der gør byen interessant. Ellers er Chicago måske bedst kendt i Danmark for gangsteren Al Capone, filmen Blues Brothers og det legendariske basketbold hold Chicago Bulls.
Mikkel Alban Jensen og Morten Sarvigs udgangspunkt var ”The international Hostle”, beliggende i den nordlige del af Chicago i forstaden Grandville. Denne bydel er et universitetsområde, et behageligt område at færdes i, og så var der kun 5 minutters gang til Lake Michigan.
Mikkel er ret god til mundtlig engelsk, han fik et tital i 9. klasse, men den første uge i USA skulle han lige vende øret og munden til at mærke den amerikanske accent. – Men så var det på plads. Og jeg missede ikke ret meget selv om de talte lynhurtigt. Jeg kunne godt følge med. De var alle sammen flinke og venlige. Og det var et pragtfuldt musikalsk miljø, hvor spontant spil kunne opstå, når en sad og klimpede på et instrument. Når man er sådan et sted får man helt klart lyst til at spille mere. Jeg fik megen inspiration.
- Det giver også meget at høre på andre, der er meget dygtigere end en selv. Det giver mig lyst til at arbejde meget mere med musik og guitaren, fortæller Mikkel.
Mikkel Alban Jensen har nu været treogethalvt år på Yggdrasil. Han er seksten år. Han havde aldrig spillet på noget instrument, da han kom på Yggdrasil. Det interesserede ham overhovedet ikke.
Indtil nu har han spillet på en guitar, der er blevet stillet til rådighed på skolen. Men nu har han sin egen. Han købte en god guitar i USA, derover var en god guitar noget billigere end en tilsvarende her i Danmark, hvor man skulle give næsten dobbelt så meget. Mikkels nye guitar af mærket Tayler, blev købt i Guitar Center, hvor han blandt de ansatte hurtigt blev kendt som Michael.
Mikkel Alban Jensen fortæller: - Musik har noget med følelser at gøre. Når jeg har siddet og spillet en times tid, bliver jeg helt varmt i hovedet. Når man spiller drømmer man om at blive en helt. Og det gør jeg også. Jeg vil gerne blive berømt. Jeg ville gerne kunne leve af min musik,
Nogle gange når Mikkel og Morten var færdige med deres undervisningstimer på skolen. – Kunne vi godt sidde og ”jamme” i en time inden vi gik hjem, fortæller Mikkel. – Skolen havde også en rigtig god atmosfære, alle sagde hej. Og nogle gange sad jeg og spillede med andre. som jeg lige havde mødt og udvekslede tunes (melodier) med. Jeg fik også mange gode venner. Og dem har jeg helt klart tænkt mig at holde kontakten med.
Mikkel mødte foruden mange amerikanere andre guitar-interesserede fra Irland, Storbritannien, Tyskland, Belgien og Tyrkiet (en pige). De mødte også et ungt par på flugt fra det orkanramte New Orleans.
Skolen ”Old Town of Folk Music” har til huse i et nedlagt bibliotek, som har mellem 4000 – 5000 tilmeldte elever i hver sæson. Primært amerikanske elever.
Mikkel havde blandt andet undervisningstimer i blues, jazz, folk, irisk, bluegrass og flatpicking.
Nogle af de timer Mikkel og Morten fulgte inkluderede blandt andet Django Guitar styles, Delta Blues, Western Swing, Honky Tonk og Nashville Guitar.
Mikkel fortæller: - Lærerne var rigtige flinke. Og de gav masser af ny inspiration til mit guitarspil.
Jeg havde omkring 4-5 timer undervisning hver dag. Og så havde jeg også to gange toogenhalv times privat undervisning hos Chris Walz, og i privatundervisningen arbejdede vi specielt med genren flatpickin.
Derudover tilbød skolen et hav af koncerter og workshops for alle interesserede. Blandt andet temadage i Bob Dylan, Rolling Stones og Niel Young.
Til sidst skal nævnes siger Mikkel: - På vej hjem sad vi i lufthavnen ved siden af John MC Enroe, som også havde sin guitar med.
En virkelig god tur.

Ritt Bjerregaards SYV Søjler

Ritt Bjerregaards SYV SØJLER
Ritt vil skabe en ny non-profit fond, hvis væsentligste opgave skal være at realisere 5000 billige boliger i København over de næste fem år /huslejen må ikke overstige 5000 kroner om måneden).
Ritts syv søjler:
  1. Der skal bygges non-profit.

  2. Gen-industrialisere byggeriet (moderne standardisering: hvor bad, vvs, vinduer og andre bygningskomponenter går igen fra byggeri til byggeri).

  3. Samlet udbud på 5000 boliger (det vil efter Ritt give bedste pris for såvel arbejde som byggematerialer).

  4. En basisbolig med køkken og bad – resten skal man selv klare.

  5. Stram organisation (hos kommune, hos bygherren og byggerådgivningen, og i selve byggefasen).

  6. Finansiering – den historiske lave rente skal udnyttes; men der skal også være en finansieringsmodel, der gør det muligt ar politimanden, sygeplejersken og håndværkerne både får mulighed for at købe eller leje sin bolig.

  7. Beboerens egen indsats – vedligeholdelse og rengøring. Det holder driftsomkostningerne nede.

Dette lyder godt. Det er nærmest fantastisk. – Stop klynkeriet. Efter valget skal vi alle i arbejdstøjet, siger Ritt Bjerregaard.
Jeg klynker ikke. Men der er tale om at bygge ”fattigmandsboliger”. Hvem vil bo i dem? Hvem vil bo i moderne nybygget ”slum”?
Arbejdslønnen til kommunens folk, bygherrens teknikere og rådgivere, og ikke mindst lønnen til de håndværkere, der skal opføre boligerne bliver ikke mindre, fordi man får en non-profit fond til at opføre 5000 boliger. Selv gennemindustrialiserede standardiserede bygningselementer koster penge.
I hele hovedstadsområdet stiger arbejdslønnen yderligere i de kommende år.
Skal non-profitfonden stå for udlejning, salg og drift.
Der skal laves ny lovgivning på området, hvis Ritts lavtflyvende planer om 5000 billige boliger i København skal blive til noget.
Skal de 5000 boliger opføres på arealer i København til de nuværende grundpriser? Kan de andet?
Jeg ved ikke, hvor mange der skal i arbejdstøjet efter valget, og hvor længe de skal arbejde hårdt, førend de syv søjler kan blive realiseret.
Drop ideerne om de billige boliger. De dur ikke! Erkend at det var en valgjoke. Og sig det - og lad os komme videre med noget der kan realiseres.
København trænger virkeligt til mange nye udlejningsboliger, som folk gerne vil bo i.


b�rn fra Mj�lnerparken
Posted by Picasa

B�rn fra Mj�lnerparken
Posted by Picasa