2007/12/29

Mavesure danskere!

Jeg er træt af mavesure danskere, der kun har kritik, surhed og bøvl i deres mund. Det uanset om de er socialdemokrater, DF’ere, Sf´ere, venstrefolk, konservative eller hvad de er. Jeg er træt til marven af de sure og uvidende, der kun kan kritisere, og ofte på et helt forkert grundlag.

Jeg er træt af alle de kritikere af Anders Fogh Rasmussen, der latterliggør ham, bruger tåbelige øgenavne, og som siger at han er en løgner.

Stik pinden ind. Jeg er ikke venstremand. Men tag og brug hovedet. Se hans dygtighed! Prøv en halv time at betragte ham som en landsfader. – Stauning eller kaos! Vi har brug for et samlingsmærke. Igen prøv at betragte ham som en LANDSFADER, der vil det gode for den danske befolkning. Prøv at forestille dig, at hans mål er at bevare et godt samfund. At gøre Danmark til et blivende socialt funderet samfund.

Jeg er træt af alle de mavesure socialdemokrater, jeg er træt af alle de mavesure radikale, jeg er træt af alle de mavesure og meget idealistiske sf’ere, jeg er træt af alle dem, der kun kan se bagud på tidligere storhed. Ingen tvivl vi har meget at takke de gamle socialdemokrater, der gjorde et stort arbejde for at skabe et leveværdigt samfund. De var foregangsmænd for den sociale reform, som alle i dag har glæde og gavn af.

Men vor tid er ikke 30’erne, 40’erne eller 50’erne. I dag er der andre ting, der presser på.

Et er min klare opfattelse, at der er alt for mange vælgere (borgere), der ikke har den fornødne viden om hvordan samfundet er skruet sammen. Og alt for mange forkerte opfattelser bestemmer mange menneskers sure opstød.

 

Bent Bundgaard

 

Ingen kommentarer: